Řekněte si své "ano" v místech, kde se snoubí krása s historií…Vybíráte místo pro svatbu? Poličské muzeum vám nabízí možnost uspořádat svatební obřad na netradičních místech i pod širým nebem. Vybrat si můžete z několika variant – od romantické svatby v zahradě přes uvolněnou atmosféru audiovisuálního sálu nebo v reprezentačním sále galerie v budově barokní radnice.
Svatební obřady
SVATEBNÍ OBŘAD A TERMÍN
1. Svatební obřady a veškeré administrativní záležitosti poskytuje a zajišťuje výhradně matriční úřad města Poličky. Podrobnosti v článku Uzavření manželství v Poličce.
2. Městské muzeum poskytuje pouze místo pro konání svatebního obřadu.
3. Termín (datum a hodina) je nutné předem domluvit v Městském muzeum a galerii Polička (Šaffova ul. čp. 112, Polička, tel.: 461 723 855) a současně na matričním úřadě města Poličky (Palackého nám. 160, Polička, tel.: 461 723 883, www.policka.org).
4. Svatební obřad se v prostorách Městského muzea a galerie Polička koná pouze se souhlasem vedení organizace.
5. Pro rezervaci termínu, místa a času je nutné vyplnit Objednávku pronájmu prostor pro svatební obřad.
Katalog svateb ke stažení zde:
MÍSTO KONÁNÍ OBŘADŮ:
1. Reprezentační sál galerie v budově barokní radnice na Palackého nám., čp. 2, Polička
- stanovený počet: 80 osob (dle potřeby lze upravit počet míst k sezení, max. 60)
- realizace svateb duben - říjen;
- v reprezentačním sále radnice lze využít klavír pro účely hudebního doprovodu;
- poplatek pro Městské muzeum a galerii Polička je stanoven na 4.000,- Kč (zahrnuje pronájem prostor, náklady muzea na zabezpečení prostor, personál, přípravu prostoru pro svatebčany a využití prostor pro účely fotografování);
2. Kaple Františka Xaverského v budově barokní radnice na Palackého nám., čp. 2, Polička
- nejvyšší počet osob v kapli: max. 8 osob, v předsálí 14 osob (v kapli se vykonává výhradně obřad, pro svatebčany je vyhrazen prostor ve výstavním sále, gratulace novomanželům se odehrává mimo kapli);
- realizace svateb pouze od května do září;
- poplatek pro Městské muzeum a galerii Polička je stanoven na 4.000,- Kč (zahrnuje pronájem prostor, náklady muzea na zabezpečení prostoru, personál, přípravu sálu pro svatebčany a využití prostor pro účely fotografování);
3. Audiovizuální sál muzea, Šaffova ul. 112, Polička
- nejvyšší počet osob: 80 osob (dle potřeby lze upravit počet míst k sezení, max. 60)
- realizace svateb celoročně;
- v audiovisuálním sále lze využít techniku (PC, dataprojektor) a klavír Petrof pro účely hudebního doprovodu;
- poplatek pro Městské muzeum a galerii Polička je stanoven na 2.000,- Kč (zahrnuje pronájem prostor, náklady muzea na zabezpečení prostoru, personál, přípravu prostoru pro svatebčany a využití prostor pro účely fotografování);
4. Muzejní zahrada, Šaffova ul. 112, Polička
- nejvyšší počet osob: 100 osob (dle potřeby lze upravit počet míst k sezení, max. 40)
- realizace svateb od května do září;
- poplatek pro Městské muzeum a galerii Polička je stanoven na 2.000,- Kč (zahrnuje náklady muzea na zabezpečení prostoru, personál, přípravu prostoru pro svatebčany a využití prostor pro účely fotografování);
Obecná ustanovení:
-
V případě souhlasu ředitele Městského muzea a galerie Polička je možno provést svatební obřad v prostorách expozic či na muzejním dvoře a to za dohledu muzejního personálu, jehož pokynů jsou svatebčané povinni uposlechnout. V případě expozic je nezbytné dbát bezpečnosti exponátů.
-
Jednání na matrice si snoubenci řeší samostatně.
-
Prohlídka prostor určených ke konání svatebních obřadů je možná vždy po předchozí domluvě, osobně na pokladně muzea, Šaffova ul. 112 nebo tel.: 461 723 855.
-
Stanovený poplatek dle výběru místa pro konání obřadu zahrnuje pronájem prostor, náklady na zabezpečení prostor, personál, přípravu sálu pro svatebčany a využití prostor pro účely fotografování), poplatek muzeu ve výši 2.000,- nebo 4.000,- Kč dle výběru prostor, je splatný nejpozději týden před konáním svatebního obřadu na základě objednávky a vystavení faktury.
-
Fotografování a filmování je povoleno v místě obřadu a všech exteriérech.
-
Zaměstnanci muzea se nepodílí na výzdobě prostor. Na základě domluvy je možné na své náklady zajistit výzdobu (květiny, dekorace, slavobrána).
-
V audiovisuálním sále muzea a reprezentačním sále barokní radnice je svatebčanům k dispozici klavír pro účely hudebního doprovodu, který je nutné domluvit individuálně (kontakt na klavíristu na vyžádání), tato služba není zahrnuta v ceně pronájmu prostor;
-
Prostory muzea (muzejní zahrada a audiovizuální sál) jsou bezbariérové, prostory galerie v barokní radnici (kaple Františka Xaverského a reprezentační sál galerie v barokní radnici) nejsou bezbariérové;
-
Všem účastníkům svatby je k dispozici hygienické zázemí pro návštěvníky muzea/galerie.
-
Časová dotace na svatební obřad je cca 1,5 - 2 hod. dle požadavků svatebčanů.
-
Požadavky na uspořádání prostor (židle, ulička apod.) je nutné konzultovat min. 2 dny před konáním obřadu s kontaktní osobou muzea.
-
Svatební obřady se většinou odehrávají v otevírací době muzea, která je 9 - 16/17 hodin. V případě zájmu uspořádat obřad mimo tyto hodiny bude účtován zvýšený poplatek za provoz.
-
Po dobu obřadu se nepředpokládá kompletní uzavření objektu pro veřejnost, v případě zájmu o uzavření objektu pro veřejnost uhradí nájemci provozovateli ušlé vstupné.
-
Obřad je nutné závazně rezervovat minimálně 6 týdnů před plánovaným datem.
-
Rezervovaný obřad lze zrušit nejpozději 7 dní před plánovaným datem.
-
Je nutné počítat s omezenou možností parkování.
-
Zvyky a tradice (např. házení rýže, okvětních lístků apod.) nejsou možné.
-
Vstup zvířat je zakázán v celém objektu muzea i galerie.
Objednávka pronájmu ke stažení zde:
OBJEDNAVKA_PRONAJMU_PROSTOR_PRO_SVATEBNI_OBRAD_11_2023.doc
Uzavření manželství v Poličce
Uzavreni_manzelstvi_v_Policce_7_2023.doc
Pronájmy
AUDIO-VISUÁLNÍ / PŘEDNÁŠKOVÝ SÁL
Potřebujete-li nerušeně debatovat v úzkém kruhu managementu či jednat se svými obchodními partnery, audio-visuální sál muzea je tím pravým místem. Nabízíme reprezentativní prostor s vybavením. Samozřejmostí je plátno, dataprojektor, vizualizér, flip chart a v případě požadavku také notebook k zapůjčení.
Bezbariérový přístup
Cena: 2hodiny = 1200,- Kč / každá další započatá hodina = 300,- Kč
Poznámka: Neziskové organizace, příspěvkové organizace, zapsané spolky a školní instituce - pronájem prostor 300,- Kč/hod.
Kapacita sálu: 70 osob
Vybavení: v audiovisuálním sále lze využít techniku (PC, dataprojektor + plátno, vizualizér, flip chart) a klavír Petrof pro účely hudebního doprovodu
ŠKOLNÍ TŘÍDA BOHUSLAVA MARTINŮ z přelomu 19. a 20. století
Chcete vyzkoušet něco netradičního? Což usadit své zaměstnance či obchodní partnery do školních škamen! K tomu poslouží zrekonstruovaná školní třída z přelomu 19. a 20. století, kdy školu navštěvoval malý Bohuslav Martinů.
Bezbariérový přístup
Cena: 2hodiny = 600,- Kč / každá další započatá hodina = 100,- Kč
Poznámka: Neziskové organizace, příspěvkové organizace, zapsané spolky a školní instituce - pronájem prostor 300,- Kč/hod.
Kapacita sálu: 15 osob